הבוזגלוס פרק 15



הבוזגלוס לצפייה ישירה מזמן לא צחקתם ככה מתוכנית טלוויזיה שיש בה את כל המכריבים הנכונים להצלחה, ובמרכז עלילת הבוזגלוס פרק 15 לצפייה ישירה עומדים משפחה בוזגלו האגדית בינהם מאור בוזגלו, שבמהלך הצפייה בסדרה עלו לי הרבה תוכניות בראש: האלופה , גולדסטאר , הפושרז אפילו הקרדשיאן  אבל אף אחד לא הכין אותי לפה ללא המסננת, הדמות הכל כך סגנונית ומיוחדת של אב המשפחה יעקב בוזגלו שלא הפסיק להצחיק אותי והוא בעצם הכוכב האמיתי של המשפחה. אם תשאלו אותנו זאת רק שאלה של זמן עד שיעשו עליו חיקוי בארץ נהדרת.

תקציר בוזגלוס פרק 15: התוכנית מספרת על החיים של בני המשפחה יעקב האב ובת זוגתו חני וארבעת בניהם שהמשותף לכולם זה “האהבה” לכדורגל. האבא שחקן עבר שמגיל קטן לא הפסיק לטפח את חיידק הכדורגל ולהנחיל את המורשת לבניו. והבנים: אוהד (הבכור) שאימן בפועל ירושלים ועבר לאמן בכפר קאסם, אסי (הסנדוויץ) שהיה קשר בהפועל אשקלון עד לאחרונה, מאור (הכוכב) שמזוהה עם הפועל ב”ש וחתם במכבי חיפה והקטן שבחבורה אלמוג (המקופח) שמשחק בבני יהודה תל אביב.

הבוזגלוס פרק 15 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.