צבי יחזקאלי בזהות בדויה פרק 1



פרק חדש של כפולה צבי יחזקאלי בזהות בדויה יוצא שוב אל המסגדים ברחבי העולם המערבי, הפעם בדמותו הדמיונית של שייח' אבו חמזה. ובמרכז עלילת, צבי יחזקאלי בזהות בדויה פרק 1 לצפייה ישירה המלודרמטיות סביב הסדרה, החל מאופן הפרסום שלה ועד הקריינות של יחזקאלי, בולטת ופוגעת בהצגת החומרים, שהם טובים דיים ללא התחושה שאנחנו צופים בעוד סרט מסדרת ג'ייסון בורן. יחזקאלי והמרואיינים שלו מציינים את הסכנה הברורה והמיידית שהם נמצאים בה. הוא גם זוכה לליווי צמוד של אנשי מודיעין, מצויד במצלמות נסתרות ועובר תדרוך מהיר בהפיכתו לאחד מ"האחים המוסלמים". לעיתים זה נראה מוגזם למדי, על סף הגיחוך, אבל אין לזלזל בממצאים של יחזקאלי.

תקציר צבי יחזקאלי בזהות בדויה פרק 1: האסלאם הקיצוני אכן מתעקש להשתלט על אירופה, במסגדים האירופאיים ובמיוחד באלו שבצרפת שבה ביקר בפרק הראשון, מפיצים שנאה כנגד העולם המערבי בחסות העולם המערבי. מסגדי אירופה אולי הם לא מפגש ישיר ובלתי אמצעי עם דאעש כשפגזים נופלים מסביב, אבל הממצאים העיתונאיים שיחזקאלי מביא משם, הם עיתונות וטלוויזיה מצוינות.

צבי יחזקאלי בזהות בדויה פרק 1 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.