זוהר ארגוב סוף עצוב וידוע מראש פרק 1



זוהר ארגוב סוף עצוב וידוע מראש פרק 1 לצפייה ישירה הסדרה החדשה של ערוץ 8 לופתת את הגרון כבר ברגעיה הראשונים ולא מרפה עד סופה באמצעות שיחות חשופות, ציטוטים גלויי לב של זוהר ארגוב עצמו, סיפורים מחרידים על דברים שעשה או שנעשו לו, חומרי ארכיון שחלקם טרם נראו - עולה דיוקנו של אדם שהחיים הועידו אותו לכיוון אחד. בניגוד ליצירות אחרות על זוהר ארגוב, "סוף עצוב וידוע מראש" מתמקדת הרבה יותר באיש מאשר במוזיקה. אדם עם סיפור חיים עצוב ושחור משחור, שהפסיכולוגיה שלו מרתקת.

תקציר זוהר ארגוב סוף עצוב וידוע מראש פרק 1: הטרגדיה נוכחת כבר מהרגעים הראשונים של הפרק הראשון, שמציגים כמה מאחיו של זוהר משחזרים את רגע מותו ואת איך שחוו אותו. רצף עצוב עד מאוד של סיפורים הלופת מיד את הגרון, ומאז ועד סיום הסדרה כמעט לא מרפה. בני המשפחה לא מייפים דבר ומייצרים כמה רגעים מהפכי קרביים (בצלאל ארגוב מספר כיצד בגיל 6 ניסה להגן על אמו מאלימות אביו, וזכה ממנו בתמורה לנשיכה שהורידה לו חתיכה מהכתף) או סתם רבי עוצמה.

זוהר ארגוב סוף עצוב וידוע מראש פרק 1

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.