אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 5



אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי לצפייה ישירה סדרה ביוגרפית-מוזיקלית חדשה המספרת את סיפורו של אריק איינשטיין ביס דוקו ובמרכז עלילת אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי פרק 5 לצפייה ישירה עומד האיש שקולו הוא עוגן משמעותי במקום הזה וסיפורו הוא גם סיפורה של ישראל, העיר תל אביב ואנשיה, של המלחמות ושל ערימות החבר'ה על הדשא, שנוסעים לאט ומתפוררים בקלות, לוקחים ללב אבל גם כאלה שיש בהם הרבה אהבה. סיפורו של אריק התחיל כמעט תמיד באותה הדרך: מוזיקאי צעיר, לעתים ידוע במידת מה ולעתים אלמוני, מקבל בוקר אחד שיחת טלפון מגדול זמרי ישראל ובה ההצעה: "בוא נכתוב קצת מוזיקה ביחד".

תקציר אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 5: בשנות ה-80 וה-90 כל מה שאריק נוגע בו פורח: שירי אברהם חלפי או שירי ילדים או תכניות מערכונים עם חברו החדש מוני מושונוב- הוא לא נח לרגע. מסרב באופן קבוע לקבל את פרס ישראל, מגדל את ילדיו ונכדיו – בני בנותיו שחזרו בתשובה. נערץ על ידי התקשורת אך ממעט להצטלם – אריק הוא האמן המצליח והאהוב ביותר בישראל. כמו הרבה מתושבי המדינה רצח רבין מכה גם באריק. בעקבותיו הוא משנה את כתיבתו, מנסה לבטא את כאביו ופחדיו בעידן החדש וחוזר לשתף פעולה לאחר 20 שנה עם חברו שלום חנוך במה שיהיה התקליט האחרון שלהם יחד. בפרק משתתפים: מוני מושונוב, שלום חנוך, ברי סחרוף, יענקל'ה רוטבליט, מיקי גבריאלוב ועוד.

אריק איינשטיין פרק 5 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.