אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 3



אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי לצפייה ישירה סדרה ביוגרפית-מוזיקלית חדשה המספרת את סיפורו של אריק איינשטיין ביס דוקו ובמרכז עלילת אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי פרק 3 לצפייה ישירה עומד האיש שקולו הוא עוגן משמעותי במקום הזה וסיפורו הוא גם סיפורה של ישראל, העיר תל אביב ואנשיה, של המלחמות ושל ערימות החבר'ה על הדשא, שנוסעים לאט ומתפוררים בקלות, לוקחים ללב אבל גם כאלה שיש בהם הרבה אהבה. סיפורו של אריק התחיל כמעט תמיד באותה הדרך: מוזיקאי צעיר, לעתים ידוע במידת מה ולעתים אלמוני, מקבל בוקר אחד שיחת טלפון מגדול זמרי ישראל ובה ההצעה: "בוא נכתוב קצת מוזיקה ביחד".

תקציר אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 3: "למה אתה כותב על מלחמות, אנחנו גדולים וחזקים?", שואלים את אריק איינשטיין אחרי שהוא כותב עם שם טוב לוי את "שיר שאחרי מלחמה" ב-1972 - והתשובה מגיעה די מהר: שלום חנוך עזב לאנגליה ואריק נותר לבדו ולכן הוא משכנע את הבסיסט המופנם של להקת הצ'רצ'לים להתחיל לעבוד איתו. שיתוף הפעולה בין אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב מוליד את התקליט "בדשא אצל אביגדור" ואינספור להיטים, אבל שנה לאחר מכן פורצת מלחמת יום כיפור. החרדה הקיומית של תושבי המדינה ארוגה היטב בתוך השיר שהפך להמנון בו משלב איינשטיין את הסגריר עם החיילים השוכבים בבוץ והפסדה של הפועל, חרדה ממלחמה האופפת אותנו, אהבה לאשה ולמשפחה, והמשפט הכל כך קלאסי ומלא התקווה: "לא יתחילו בלעדינו – סע לאט!". בפרק משתתפים: מיקי גבריאלוב, יענקל'ה רוטבליט, יצחק קלפטר, שם טוב לוי ועוד.

אריק איינשטיין פרק 3 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.