אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 2



אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי לצפייה ישירה סדרה ביוגרפית-מוזיקלית חדשה המספרת את סיפורו של אריק איינשטיין ביס דוקו ובמרכז עלילת אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי פרק 2 לצפייה ישירה עומד האיש שקולו הוא עוגן משמעותי במקום הזה וסיפורו הוא גם סיפורה של ישראל, העיר תל אביב ואנשיה, של המלחמות ושל ערימות החבר'ה על הדשא, שנוסעים לאט ומתפוררים בקלות, לוקחים ללב אבל גם כאלה שיש בהם הרבה אהבה. סיפורו של אריק התחיל כמעט תמיד באותה הדרך: מוזיקאי צעיר, לעתים ידוע במידת מה ולעתים אלמוני, מקבל בוקר אחד שיחת טלפון מגדול זמרי ישראל ובה ההצעה: "בוא נכתוב קצת מוזיקה ביחד".

תקציר אריק איינשטיין שיר אהבה סטנדרטי פרק 2: אחרי שניצחנו את הצוררים וכבשנו את השטחים - אריק, שמוליק וג'וזי יוצאים לכבוש את העולם, אך למרות ההצלחה בלונדון הלב אומר לאריק הביתה. מפגש בתל אביב עם חייל בשם שלום חנוך מוליד את אחד הזוגות הגדולים של הרוק הישראלי המתהווה. בהמשך מחליט אריק לצאת לדרך עצמאית ומקים את חברת ההפקות "הגר" בה הוא וחבריו יוצרים סרט אקספרימנטלי, תקליטים ותכנית מערכונים בלתי נשכחת. רק אל תקראו להם "חבורת לול"! בפרק משתתפים: ג'וזי כץ, רבקה מיכאלי, שלום חנוך, שמוליק (שמיילך) בורנשטיין, מיקי גבריאלוב, ועוד.

אריק איינשטיין פרק 2 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.