כיפת ברזל פרק 10



פרק חדש של כיפת ברזל לצפייה ישירה סדרת הדרמה של קשת ערוץ 12 על חרדים שמתגייסים לצבא, ובמרכז עלילת כיפת ברזל פרק 10 לצפייה ישירה עומדים עמרם אלקיים וחברו שימי נמלטים משני גברים שרדפו אחריהם בסמטאות פרדס כץ בעקבות גניבת צרור יהלומים המוסתר בתוך מזוזה. במהלך המרדף עולה עמרם לאוטובוס, שמתגלה לו כאוטובוס המסיע חרדים לבקו"מ, ושם הוא מתגייס. יעקב אנילביץ' מגיע לבקו"מ מלווה על ידי אמו הדואגת. כאשר הוא יוצא לחופשת שבת, אביו מסרב להכניסו לביתו, ושולח אותו לישון אצל סבתו. לפני כניסת השבת יעקב ועמרם, בלבוש אזרחי אך עם רוביהם על כתפיהם נתקלים בחבורת צעירים חרדים, ובהם אחיו של יעקב, ובתגרה שמתפתחת גונבים החרדים את הרובים של יעקב ועמרם. הרובים מוחזרים למפקד פלוגת הטירונים על ידי אחד מהגונבים.

תקציר כיפת ברזל פרק 10: במהלך תרגיל לילי מתברר שאחד הטירונים, גור אריה, נעלם. מפקד המחלקה והטירונים חוזרים על עקבותיהם כדי למצוא אותו, ומגלים גופת פלסטיני שגור אריה כנראה הרג, ואילו גור אריה מתבצר במסגד סמוך. בזמן שהמ"מ והמ"פ מנסים להוציאו משם, מתקרבת אל קבוצת החיילים חבורה של פלסטינים צעירים ומיידה אבנים לעברם.

כיפת ברזל פרק 10 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.