נעלמים עונה 2 פרק 20



פרק חדש של נעלמים עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הנוער בערוץ טין ניק בחברת HOT העוקבת אחרי האירועים בעיירה אשמורת, ובמרכז עלילת נעלמים עונה 2 פרק 20 לצפייה ישירה עומדים בהווה אמה ואלון קליין, תאומים בני 17, עוברים לעיירה "אשמורת" ומתחילים ללמוד בבית ספר "העמק". בבית הספר למדו דריה, דניאלה ושאולי, שלושה נערים שנסחפו לים ונעלמו. כולם מאמינים בכך למעט עידו, בן זוגה של דריה. אמה מגלה כי התמונה של הנעלמים על הלוח ב"טוסטר" (מסעדת טוסטים הנמצאת באשמורת) צולמה לאחר שנעלמו ומכך היא מסיקה שהם עדיין בחיים. היא מסייעת לעידו לחקור מה עשו השלושה שגרם להיעלמותם הפתאומית, ומסייעת לעידו למצוא אותם. אלון, אמה ועידו מחפשים אחר השלישייה הנעלמת ומגלים דברים רבים ובדרך אמה ועידו מתאהבים.

תקציר נעלמים עונה 2 פרק 70: בני מפזר רעל בממטרות המים באשמורת כך שתושבי אשמורת לא יוכלו לצאת מבתיהם כי הכל יהיה מורעל, ומאיים על עידו, אלון ואמה באקדח. יובל רוצה לדבר איתו ואמה נותנת לבני לדבר איתה דרך הטלפון שלה. הוא אומר לה שהם יטוסו לחו"ל והיא אומרת לו שהיא תטוס איתו בתנאי שהוא יפסיק את הרעלת אשמורת. הוא מסכים וכביכול מוציא את הפתק עם הקוד שמפסיק את הממטרות, אך גיורא רואה שיש לו עוד אקדח ויורה בבני בידו.

נעלמים 2 פרק 20 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.