שבאבניקים פרק 4



פרק חדש של שבאבניקים לצפייה ישירה סדרת הדרמה החדשה של HOT העוקבת אחרי האחר חרדים קצת אחרים, ובמרכז עלילת שבאבניקים פרק 4 לצפייה ישירה עומדים ארבעה חרדים עושים מנגל במרחב מוריק, א-לה פארק הירקון. לצדם קבוצת חילונים עם מבטא אמריקאי מעושה משחקים פוטבול בלבוש ממותג. מפגש יומיומי שגור בין שני קצוות של החברה הישראלית. אך בניגוד גמור לאיתותי האינטואיציה, ארבעת החרדים – גדליה, מאיר, דב ואבינעם – לא ימהרו להתקפל ברגע שבו הכדור האליפטי יפריע את בילוי אחר הצהריים השלו שלהם. הם יקללו, ידחפו, יזקפו את קומתם כששים אלי קרב.

תקציר שבבניקים פרק 4: לבסוף הם יתחרו נגד קבוצת הבריונים במשחק פוטבול, בלי לדעת את החוקים ובלי סיכוי אמיתי לנצח, רק כדי לקחת חלק במשחק ולממש את זכות ההשתתפות. כפי שיעיד אחד מהם: "אני רוצה להיות חלק ממה שקורה כאן, לא רוצה להיות צופה מהצד כל הזמן". בדיוק כמו זילברשלג, תצטרך להלך על התפר שבין החילוניות לחרדיות, בתחום ההיברידי והמסקרן ביותר, מבלי להכריע לטובת אף אחת מהן כדי לא לקבע עצמה כקלישאה.

שבאבניקים פרק 4 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.