אמיר פרישר גוטמן: היממה האחרונה



פרק חדש של אמיר פרישר גוטמן היממה האחרונה לצפייה ישירה כחמישה חודשים לאחר מותו הטרגי של אמיר פרישר גוטמן, מדבר בן זוגו ינאי לראשונה, ובמרכז עלילת נעלמים עונה 2 פרק 25 לצפייה ישירה עומד ינאי ומדבר על האסון שפקד אותו, בסרט הדוקומנטרי "אמיר  פרישר גוטמן - היממה האחרונה"  בהפקת "ערב טוב עם גיא פינס". על הרגעים האחרונים של אמיר בחיים הוא אומר כך: "נתתי לו את הסוף שלדעתי כל אחד חולם עליו. לא עזבתי אותו לרגע. חיבקתי אותו  מלמעלה, מהראש, נישקתי אותו, ואמרתי לו שאני אוהב אותו ושאני מבין אותו ושגם אני הייתי עושה את הבחירה הזאת, ושהוא גיבור, ושאנחנו נהיה בסדר".

תקציר אמיר פרישר גוטמן היום האחרון: על ההתמודדות שלו ושל בנם המשותף רוי עם האובדן והאבל: אני מנסה להשלים עם הבשורה שאני אב חד-הורי וללמוד איך חיים עם זה". בסרט ינאי מתייחס גם לאופן שבו סיפר לרוי על מותו של אמיר: נכנסתי איתו לאמבטיה ואמרתי לו 'אתה זוכר מה קרה לאבא?' הוא כמובן אמר שכן, אז אמרתי לו שלקחו אותו לבית חולים והרופאים עשו כל מה שהם יכולים, אבל שהם לא הצליחו  להציל את אבא, ושאבא נפטר, שאבא  מת. וזהו, לא הייתי צריך להסביר לו יותר כלום, באותו רגע הוא פשוט בכה לשמיים. אני לא אשכח את זה לעולם. הוא בכה כמו שאני בכיתי. וזהו, הוא הבין.

אמיר גוטמן היממה האחרונה לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.