דייט ראשון פרק 8



פרק חדש של דייט ראשון לצפייה ישירה סדרת ההיכרויות של קשת ערוץ 12 מסביב לעולם ובמרכז עלילת, דייט ראשון פרק 8 לצפייה ישירה עומדים הקונספט הפשוט למדי - כל תכנית מציגה מספר מפגשים בין שני אנשים שונים שלא הכירו זו את זה קודם לכן. הם נפגשים לדייט במסעדה מרושתת במצלמות, שבסופו הם מתבקשים להכריז אם ברצונם להמשיך לדייט נוסף או לוותר. תוסיפו לעסק ליהוקים מוצלחים, עריכה קצבית, רקע מוצלח ואת קורין גדעון כמנחה מקצועית למדי שמוכיחה שהיא יכולה לעשות זאת גם בסולו – והרי לכם זריקת רענון לז'אנר שחוק, גם מבלי לשנות סדרי עולם.

תקציר דייט ראשון פרק 8: בניגוד לתכניות אחרות, "דייט ראשון" לא מנסה ללחוץ בכוח על בלוטות הצחוק של הצופים ונראה שלפחות "על הנייר", מרבית האנשים שצוותו כדייט, עשויים להתאים זו לזה, כך שהצלחת הדייט נמצאת בידיים שלהם. עם זאת, בפרק הפתיחה שכלל ארבע זוגות, כיכב גם זוג שהורכב מצעירה שמחפשת גבר למטרת נישואים ואיש חיי לילה צעיר, ללא עבודה רצינית וגר אצל ההורים. טוב, צריך גם לצחוק קצת אתם יודעים, במקרה הזה הבדיחה עליהם.

דייט ראשון פרק 8 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.