מהפכה במטבח עונה 3 פרק 7



פרק חדש של מהפכה במטבח עונה 3 לצפייה ישירה אסף גרניט עוזר למסעדות שלא מצליחות להצליח בערוץ 13 רשת, ובמרכז עלילת מהפכה במטבח עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה בכל עומד השף אסף גרניט שמוזמן כל פעם למסעדה אחרת אשר חווה קשיים פיננסים וניהוליים. בשלב הראשון הוא בוחן את רמת השירות, טעם המנות, היגיינת המקום והתנהלות העובדים בו. לאחר שצפה במתרחש והבין איפה בעליו טועים, הוא מזמן אותם, מציין בפניהם את הבעיות הדרושות תיקון ומלווה אותם בתהליך אישי לשיפור רמת הניהול והשירות במקום. בשלב האחרון, לאחר שהבחין בשיפור ושינוי בניהול המסעדה הוא עושה למסעדה מייק-אובר חיצוני ומשנה את קונספט המסעדה.

תקציר מהפכה במטבח עונה 3 פרק 7: בעונה השלישית יתמיד השף אסף גרניט בניסיונו להציל את ענף המסעדנות בארץ על ידי זה שידגום מסעדה מסעדה, ויעניק לה יחסי ציבור בטלוויזיה וסרוויס חדש. תגידו מה שתגידו, חייבים להעריך את הדבקות במטרה של גרניט, אחרי הכל, מסעדות נסגרות פה כל שתי דקות (רק אתמול הודיע מאיר אדוני שהוא סוגר את "כתית" ו"המזללה") וברשת יצטרכו כנראה הרבה עונות של התוכנית.

מהפכה במטבח 3 פרק 7 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.