שאטו עין כרם פרק 4



פרק חדש של שאטו עין כרם לצפייה ישירה הסדרה החדשה של גיא עמיר וחנן סביון בערוץ 10 ובמרכז עלילת שאטו עין כרם פרק 4 לצפייה ישירה עומד אלדד הוא מנהל השאטו, רווק חסר טקט ובעל תקשורת בין-אישית לקויה, פיפו הוא השף האחראי על המטבח בשאטו, גרוש ורודף שמלות שלאחרונה השתחרר מהכלא אחרי שנשא מאסר בגין החזקת סמים קלים. אלדד עושה הכול כדי לנהל מלון בסטנדרטים בינלאומיים, פיפו עושה הכול כדי לעבוד כמה שפחות ולפלרטט כמה שיותר. הכישורים הבעייתיים שלהם מצליחים לסבך אותם בכל פעם בהרפתקה אחרת שיוצאת משליטה.

תקציר שאטו עין כרם פרק 4: עמיר וסביון יצרו את סדרת הדרמה, "עספור", ששודרה ב"הוט" בהשתתפות שלום מיכאלשווילי ועוז זהבי. בעקבות הצלחת הסדרה, נוצרה עונה נוספת. ב-2013 יצרו השניים את סדרת הדרמה "פצועים בראש" בכיכובם של תובל שפיר ואגם רודברג. באחרונה כתבו השניים מחזמר הומוריסטי שבו הם גם משחקים, אשר עלה בתיאטרון האינקובטור בירושלים. סרטם "מכתוב" הפך ללהיט ענק בקופות ועד כה צפו בו כחצי מיליון בני אדם.

שאטו עין כרם פרק 4 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.