המדרשה עונה 2 פרק 9



פרק חדש של המדרשה לצפייה ישירה סדרת הדרמה של רשת ערוץ 13 על המוסד הישראלי, ובמרכז עלילת המדרשה עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה עומדים מוביל את הקורס יונה הררי (יהודה לוי), סוכן שטח מצטיין שקורקע והפך בעל כורחו למפקד קורס ההכשרה. יונה כריזמטי, חושב מחוץ לקופסה, והופך את הקורס ללא שגרתי: החל מבחירת חניכים לא סטנדרטיים ודרך שיטות הדרכה קיצוניות, הכוללות קשיים פיזיים ונפשיים לאורך תהליך ההכשרה. במסגרתן דורש יונה מלבד הצטיינות בחומר גם הפגנה של חשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". קורס ההכשרה למוסד מתקיים במתחם סודי המכונה "המדרשה" או "המשרד" המוקף במצלמות מעקב ומאופיין כרווי בטכנולוגיה. במהלך הקורס, 13 החניכים נשלחים למשימות מורכבות על מנת לבחון את מידת התאמתם לתפקיד, את יכולות האלתור, הפיתוי, ההתחזות שלהם, ועוד.

תקציר המדרשה עונה 2 פרק 9: יחד עם שלושה חניכים מהקורס יונה יוצא לקייב לעקוב אחר דוריס ובעלה, אך במהלך המעקב יונה מוצא את דוריס ואהרן מתים בדירתם. ברקע לקורס, מבצע כושל שניהל המוסד בבולגריה בפיקודם של יונה ומיכה (המשנה לראש המוסד). בפרק האחרון התברר שבעלה של דוריס, אהרון, חי וגנב את הכסף האבוד, וכמו כן מתברר שדוריס שיתפה איתו פעולה לאורך כל הדרך.

המדרשה 2 פרק 9 לצפייה ישירה

ad

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.